- WonderCity
-
STITCH BOOM TOP DECORATIE - DISNEY DEPT.56 STITCH BOOM TOP DECORATIE...
Stitch Boom Top Decoratie - Disney Dept.56
89,90€
Geleverd tussen maandag 25/11 en woensdag 27/11/2024
Gratis retourneren tot 31 januari Zie meer
Stitch boomtopper decoratie. Geen enkel Kerstmis is veilig zolang Stitch er is. Verrukt door de lichtjes, geluiden en geuren van Kerstmis, wil Stitch helpen met het versieren van uw Kerstmis .
Figuur van hars
Hoogte: 20 cm
Breedte: 16 cm
Gewicht: 750 g
©Disney afdeling 56
- Thema's : Stitch , Kerstmis , Disney- kerstmis
- Referentie: 6011294
- EAN : 0028399319497
Door dit product te kopen, verzamelt u 3,94 € op uw loyaliteitskaart.
Beoordelingen
Gemiddelde beoordeling
5 / 5
29 Beoordelingen voor dit product
Heel knap, hij heeft mij verliefd 😍
Guapísimo me tiene enamorado 😍
Alles uitstekend. Snelle verzending en goed verpakt. Het beeldje is van uitstekende kwaliteit, het volstaat te zeggen dat het van Enesco is. Als je een Disney- of Stitch-fan bent, is dit je kerstster. Ik raad het 100% aan, ja, je moet een goede kerstboom hebben, want hij weegt 750 gram, maar hij is elke gram waard die hij heeft.
Todo excelente. Envío rápido y bien embalado. La figura es de excelente calidad basta decir que es de Enesco. Se eres fan de disney o de Stitch esta es tu estrella de navidad. La recomiendo 100% eso si, tienes que tener una buena árbole de navidad porque tiene 750gr de peso, pero merece la pena cada gramo que tiene.
Heel knap, hij heeft mij verliefd 😍
Alles uitstekend. Snelle verzending en goed verpakt. Het beeldje is van uitstekende kwaliteit, het volstaat te zeggen dat het van Enesco is. Als je een Disney- of Stitch-fan bent, is dit je kerstster. Ik raad het 100% aan, ja, je moet een goede kerstboom hebben, want hij weegt 750 gram, maar hij is elke gram waard die hij heeft.
Uitstekend
Excellent
Bestelling ontvangen in minder dan 24 uur sinds ik de bestelling plaatste... ongelooflijk!!!!! Eerlijk gezegd, uitstekende service, goed gedaan!
Commande reçu en moins de 24h depuis le moment que j'ai effectué la commande... incroyable!!!!! Franchement service excellent bravo!
Uitstekend
Bestelling ontvangen in minder dan 24 uur sinds ik de bestelling plaatste... ongelooflijk!!!!! Eerlijk gezegd, uitstekende service, goed gedaan!
Spar
Sapin
Te mooi, een zeldzaam stuk om u zonder aarzeling aan te bieden en dat een ware rage in uw boom zal zijn
Trop beau une pièce rare à vous offrir sans hésitation et qui fera fureur sur votre sapin
Fantastisch
Fantastisch
Zeer snel ontvangen en keurig verpakt binnen de tijd dat ze hadden aangegeven
Zeer snel ontvangen en keurig verpakt binnen de tijd dat ze hadden aangegeven
erg leuk maar wel zwaar
erg leuk maar wel zwaar
Ik ben erg blij met deze treetopper maar hij is wel erg zwaar op de boom.
erg leuk maar wel zwaar
Ik wilde hem heel graag
Ich wollte ihn unbedingt
Ik wilde de steek al heel lang, hij was nergens verkrijgbaar of was veel duurder dan hier. De doos is enorm, veel piepschuim ter bescherming, het figuur is vrij groot en weegt een beetje. Ik ben erg benieuwd hoe het er binnenkort in de boom uit zal zien
Ich wollte den stitch schon ganz lange, entweder gab's ihn nirgends zu kaufen oder deutlich teurer als hier. Der Karton ist riesig, viel Styropor zum Schutz, die Figur ist ziemlich groß und wiegt schon ein wenig. Ich bin ganz gespannt, wie er bald auf dem Baum aussehen wird
Ik wilde hem heel graag
Ik wilde de steek al heel lang, hij was nergens verkrijgbaar of was veel duurder dan hier. De doos is enorm, veel piepschuim ter bescherming, het figuur is vrij groot en weegt een beetje. Ik ben erg benieuwd hoe het er binnenkort in de boom uit zal zien
Kerst steek
Stitch Noél
Prachtig, ik zie het al voor me in de top van mijn boom
Magnifique,je l imagine déjà au sommet de mon sapin
Kerst steek
Prachtig, ik zie het al voor me in de top van mijn boom
Steek
Stitch
Prachtig beeldje, onberispelijke staat, erg blij dat ik het heb besteld
Magnifique statuette , état impeccable , trop contente de l avoir commander
Steek
Prachtig beeldje, onberispelijke staat, erg blij dat ik het heb besteld
Steektip
Puntale stitch
Het pakket komt goed beschermd aan en het product is uitstekend, nu hoef je het alleen nog maar gemonteerd te zien👍🏻.
Il pacco arriva bene protetto e il prodotto è ottimo, ora resta solo vederlo montato👍🏻.
Steektip
Het pakket komt goed beschermd aan en het product is uitstekend, nu hoef je het alleen nog maar gemonteerd te zien👍🏻.
Verheugd
Ravie
Dit beeldje is gewoon fantastisch, het had zijn effect op mijn boom.
Cette figurine est tout simplement superbe elle a fait son effet sur mon sapin.
Verheugd
Dit beeldje is gewoon fantastisch, het had zijn effect op mijn boom.
Te knap...
Trop beau...
Mooie boomtop maar echt heel zwaar...te zwaar voor mijn boom :(
Pointe de sapin magnifique mais vraiment très lourde... trop lourde pour mon sapin :(
Te knap...
Mooie boomtop maar echt heel zwaar...te zwaar voor mijn boom :(
Verbijsterend
Stupendo
Geweldige tip... zeer snelle verzending en perfecte verpakking!
Puntale meraviglioso… spedizione rapidissima e imballaggio perfetto!
Verbijsterend
Geweldige tip... zeer snelle verzending en perfecte verpakking!
Schitterend
Splendid
Prachtig beeldje om de top van de boom mee te versieren, let wel op dat je een boom hebt met goede dikke takken want het beeldje is erg zwaar.
Magnifique figurine pour orner le haut du sapin, attention toutefois à avoir un sapin avec de bonnes branches épaisses car la figurine est très lourde.
Schitterend
Prachtig beeldje om de top van de boom mee te versieren, let wel op dat je een boom hebt met goede dikke takken want het beeldje is erg zwaar.
Steek boom topper
Haut de sapin Stitch
Ik kan niet wachten om hem in mijn boom te zetten, hij is prachtig 😍
Hâte de le mettre dans mon sapin il est magnifique 😍
Steek boom topper
Ik kan niet wachten om hem in mijn boom te zetten, hij is prachtig 😍
STEEK
STITCH
zeer mooie afwerking, een beetje zwaar afhankelijk van de boom die je hebt, maar eerlijk gezegd zal het het mooiste effect zijn, een aankoop waar ik geen spijt van heb, de beste
tres belle finition, un petit peut lourd selon le sapin que l'on a, mais franchement sa va etre du plus belle effet, un achat que je regrette pas, le top
STEEK
zeer mooie afwerking, een beetje zwaar afhankelijk van de boom die je hebt, maar eerlijk gezegd zal het het mooiste effect zijn, een aankoop waar ik geen spijt van heb, de beste
Verbazingwekkend
Superbe
Ik ben dol op een heel mooi Stitch-beeldje
J'adore très jolie figurine de Stitch
Heel schattig
So cute
Omg, hij is zo schattig... 🥰 Ik hou van borduren
Omg he is so cute… 🥰 I love stitch
Heel schattig
Omg, hij is zo schattig... 🥰 Ik hou van borduren
Prachtig
Meraviglioso
Goed gemaakt, lichtgewicht en past op een middelgrote boom. Perfecte verzending en verpakking
Ben fatto leggero per poter stare su un albero di medie dimensioni Spedizione e imballaggio perfetto
Prachtig
Goed gemaakt, lichtgewicht en past op een middelgrote boom. Perfecte verzending en verpakking
Ongelooflijk
Incroyable
Ik wilde hem al zo lang, hij is zo mooi en goed afgewerkt, voor fans van Stitch en zijn eeuwige wanorde!!
Depuis le temps que je le voulais, il est trop beau bien fini, pour les fans de Stitch et de son éternel désordre !!
Ongelooflijk
Ik wilde hem al zo lang, hij is zo mooi en goed afgewerkt, voor fans van Stitch en zijn eeuwige wanorde!!
wachten op proef
en attente d'essai
Om te zien wanneer ik de boom installeer, omdat hij zwaar is, of het nu om een kunstmatige of natuurlijke boom gaat, heb ik de indruk. Verder zoals altijd zeer goed verpakt en subliem
À voir lorsque j'installerai le sapin, car il est lourd, que ce soit pour un sapin artificielle ou naturelle, j'ai l'impression. Sinon, comme toujours très bien emballé et sublime
Steek boomtop
Haut de sapin stitch
Zeer mooi stuk. Zeer indrukwekkende prijs-kwaliteitverhouding bovenaan
Très belle pièce Très imposant rapport qualité prix au top
Steek boomtop
Zeer mooi stuk. Zeer indrukwekkende prijs-kwaliteitverhouding bovenaan
Verbazingwekkend !!!
Superbe !!!
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop; Mooi!
Je suis très contente de mon achat; Très beau!
Verbazingwekkend !!!
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop; Mooi!
Gerelateerde producten
4,90€
8,90€
29,90€
49,90€
34,90€
39,90€
9,90€
19,90€
39,90€
59,90€
42,90€