Veelgestelde vragen
-
Als alle items op voorraad zijn, verzenden we uw bestelling zodra de betaling is ontvangen. Dit betekent direct voor betalingen met creditcard of PayPal, en bij ontvangst van uw bankoverschrijving of cheque. Als u per bankoverschrijving betaalt, raden we aan om instant overschrijvingen te gebruiken als uw bank dit toestaat.
-
Alle items die op onze site worden verkocht, zijn gegarandeerd origineel met officiële licenties en worden verzonden in hun originele verpakking.
-
We verkopen alleen online. We hebben geen fysieke winkel of showroom. Het is dus niet mogelijk om onze locatie te bezoeken.
-
Zolang uw bestelling niet is voorbereid, kunt u deze op elk moment annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice.
-
Ja, we bieden een uniek en uitzonderlijk loyaliteitsprogramma aan. Ontdek onze gratis klantenkaart en de talrijke voordelen (loyaliteitsbonnen, VIP-prijzen het hele jaar door...)
-
Alle items die te koop zijn op onze site zijn bedoeld voor gebruik binnenshuis. Er zijn zeldzame uitzonderingen, in welk geval buitengebruik expliciet wordt vermeld op de productpagina. Dit weerhoudt u er niet van om ze buiten te plaatsen, maar hun levensduur wordt niet gegarandeerd. In dit geval raden we ten zeerste aan om ze op de droogste mogelijke locatie te plaatsen, beschermd tegen weer en wind, en niet blootgesteld aan direct zonlicht.
-
Neem contact met ons op en geef zoveel mogelijk details, zoals de referentie van de fabrikant, de EAN13-code, of zelfs een link naar een webpagina die ernaar verwijst.
-
Als u niet helemaal tevreden bent met een item, kunt u een retour online aanvragen vanaf de Bestellingen pagina in uw klantaccount.
Aan het einde van uw verzoek kunt u een voorgefrankeerd retourlabel downloaden waarmee u het product gratis naar ons kunt terugsturen.
Na ontvangst van uw retourpakket zullen we automatisch doorgaan met het omruilen van het item of het uitgeven van een terugbetaling op basis van beschikbaarheid en uw voorkeur.
-
U kunt contact met ons opnemen via onze website of via sociale media (Instagram en Facebook) en we zullen binnen maximaal 1 werkdag antwoorden.
-
Onze prijzen worden regelmatig geanalyseerd door een algoritme en aangepast, zowel naar boven als naar beneden, op basis van verschillende commerciële en logistieke criteria: voorraad, concurrentie, leverancier, beschikbaarheid van de fabrikant, etc. Ons doel is om u de beste prijzen op de markt te bieden voor een breed scala aan items, ongeacht het tijdstip van uw bestelling.
-
We bezorgen op het vasteland van Frankrijk, België, Spanje, Duitsland, Nederland, Luxemburg en Oostenrijk.
-
Artikelen worden op dezelfde dag verpakt en aan de vervoerder overhandigd voor bestellingen ontvangen vóór 14.00 uur, anders op de volgende werkdag.
In het vasteland van Frankrijk is de levertijd 1 tot 3 dagen afhankelijk van de vervoerder en uw locatie. Kies voor Express levering voor gegarandeerde levering binnen 1 dag (inclusief zaterdagen) voor bestellingen geplaatst vóór 14.00 uur.
Voor andere landen (België, Spanje, Nederland, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk) is de levertijd 2 tot 4 dagen.
-
Verzendkosten variëren op basis van het bedrag van uw winkelwagen, uw geografische gebied en de keuze van de vervoerder. U vindt alle details door te klikken op deze link: Verzendkosten
-
Absoluut, ongeacht de vervoerder, ontvangt u op de dag van verzending een link om uw pakket in realtime te volgen. Afhankelijk van de vervoerder is het ook mogelijk om uw levering te beheren via deze link om bezorginstructies te geven.
-
Onze ervaren orderverwerkers nemen alle nodige voorzorgsmaatregelen om ervoor te zorgen dat uw items in de best mogelijke staat worden geleverd. Echter, ondanks de zorg die wordt besteed aan het klaarmaken van onze pakketten, kan een item in zeldzame gevallen tijdens het transport beschadigd raken. In dergelijke gevallen kunt u het natuurlijk gratis naar ons terugsturen en zullen we het voor u omruilen of terugbetalen. Zie ook ons Retourbeleid
-
Als uw bestelling minstens één niet-beschikbaar item bevat, wordt deze in de wacht gezet en alleen verzonden wanneer alle bestelde items op voorraad zijn. 1 bestelling = 1 pakket. Daarom raden we aan om beschikbare items apart te bestellen.
-
In het onwaarschijnlijke geval dat uw pakket verloren gaat, verbinden wij ons ertoe u na een kort onderzoek een nieuw pakket te sturen of uw bestelling volledig terug te betalen.
-
We raden aan dit te melden bij de koerier en vooral direct foto's te maken. Op deze manier kunnen we, als een van uw items beschadigd is, een claim indienen bij de vervoerder en het voor u omruilen.
-
In uitzonderlijke omstandigheden kan het gebeuren dat uw bestelling gedeeltelijk wordt verzonden. In dergelijke gevallen wordt u per e-mail op de hoogte gesteld voordat het pakket wordt verzonden. Als u geen e-mail heeft ontvangen over een gedeeltelijke verzending van uw bestelling, nodigen we u uit om zoveel mogelijk foto's te maken van het ontvangen pakket, die nodig zijn om een claim in te dienen bij de vervoerder, en om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice om onmiddellijk een onderzoek in te stellen.
-
U kunt online een retouraanvraag indienen vanaf de Bestellingen pagina in uw klantaccount.
Aan het einde van uw aanvraag kunt u een vooraf betaald retourlabel downloaden waarmee u het product gratis naar ons kunt retourneren.
Bij ontvangst van uw retourpakket zullen we automatisch overgaan tot omruiling van het artikel of tot terugbetaling op basis van beschikbaarheid en uw voorkeur.
-
U kunt elk artikel dat u op onze site heeft gekocht om welke reden dan ook, zonder opgaaf van redenen, retourneren binnen 30 dagen na de leveringsdatum. Deze periode wordt verlengd tot 31 januari voor alle aankopen gedaan tussen 1 november en 31 december.
-
Voor retouren binnen Frankrijk worden de verzendkosten in alle gevallen gedekt. Een vooraf betaald label wordt verstrekt zodat u het artikel zonder kosten kunt retourneren.
Voor internationale retouren worden de verzendkosten gedekt als het artikel beschadigd aankomt of gebreken vertoont. Eventuele gebreken moeten binnen 3 dagen na ontvangst van het artikel aan ons worden gemeld. Als u ons niet binnen deze periode op de hoogte stelt of als u het artikel om persoonlijke redenen retourneert, zijn de retourkosten voor uw rekening.
-
Uw retourpakket wordt verwerkt binnen 24 uur na ontvangst. Vervolgens wordt op dezelfde dag of de volgende dag een nieuw pakket verzonden. Als u een terugbetaling heeft aangevraagd, wordt deze uitgegeven zodra uw retourpakket is ontvangen.
-
De terugbetaling wordt gedaan via dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt om uw bestelling te plaatsen. Uitzondering: als u heeft gekozen om per cheque te betalen, moet u ons een bankrekeningnummer verstrekken zodat we u via een bankoverschrijving kunnen terugbetalen.
-
De standaardprocedure is het retourneren van het artikel voor omruiling of terugbetaling. Als u het echter toch wilt behouden, kunt u een gedeeltelijke terugbetaling aanvragen door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit soort verzoeken moet echter uitzonderlijk blijven en onze goedkeuring is niet automatisch.
-
U kunt ervoor kiezen om te betalen met een creditcard (100% beveiligd door Monetico), PayPal, bankoverschrijving of cheque. Ontdek alle betaalmethoden in detail.
-
Alleen voor PayPal, tot 1,5% van het bestelbedrag. Alle andere betaalmethoden zijn volledig gratis.
-
Als alle artikelen op voorraad zijn, verzenden we uw bestelling zodra de betaling is ontvangen. Dit betekent onmiddellijk bij betaling met creditcard of PayPal, en bij ontvangst van uw bankoverschrijving of cheque. Als u per bankoverschrijving betaalt, raden we aan om instant overschrijvingen te gebruiken als uw bank dit toestaat.
-
CadeauCity ziet of bewaart uw creditcardgegevens niet. Uw creditcard kan dus nooit door CadeauCity worden belast zonder uw expliciete aankoop.
Om het aankoopproces te stroomlijnen en uw betalingen te vergemakkelijken, wordt uw creditcard echter opgeslagen op de Monetico-betaalterminal (Credit Mutuel / CIC-groep).
U kunt op elk moment met slechts een paar klikken uw creditcardgegevens verwijderen.
-
Ja, op voorwaarde dat u in de afgelopen 12 maanden minstens één aankoop van € 50 heeft gedaan. Dan kunt u betalen in 2, 3 of zelfs 4 termijnen zonder kosten, afhankelijk van het bedrag van uw bestelling. De mogelijke keuzes worden aangeboden bij het afronden van uw bestelling.
Als alternatief biedt PayPal ook een service voor gespreide betalingen zonder kosten die u rechtstreeks vanuit hun interface kunt selecteren.
-
Als uw transactie wordt geweigerd, kunnen wij helaas de reden niet achterhalen, en ook onze bank niet. Alleen uw eigen bank kan u informeren. We raden u aan contact met hen op te nemen en de datum, tijd en het bedrag van de betalingspoging te vermelden.
Weet echter dat de meest voorkomende redenen het overschrijden van de betalingslimieten van de kaart (dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse limieten, enz.) en onvoldoende saldo zijn.
Kunt u het antwoord dat u zoekt niet vinden? Neem contact op met onze klantenservice.