- WonderCity
-
MINNIE POMPOENHUIS - DISNEY DORP MINNIE POMPOENHUIS - DISN...
Minnie Pompoenhuis - Disney Dorp
Dit product is niet op voorraad. Geen geplande aanvulling tot nu toe.
139,00€
Gratis retourneren tot 31 januari Zie meer
Met een heksenhoed en haar kenmerkende strik met stippen is Minnie's Pompoenhuis klaar voor het seizoen! Er staan een heksenketel, snoepgraan, heksenbezem en pompoenen voor de deur.
Handgemaakt
Licht op
USB-adapter meegeleverd
Materiaal: porselein, zinklegering
Hoogte: 19,5 cm< br /> Breedte: 15,5 cm
Lengte: 16,5 cm
© Disney Dept.56
- Thema's : Mickey, Minnie, Pluto, Goofy , Halloween , Kerstmis , Disney- kerstmis
- Referentie: 6007727
- EAN : 0028399290642
Door dit product te kopen, verzamelt u 4,04 € op uw loyaliteitskaart.
Beoordelingen
Gemiddelde beoordeling
5 / 5
3 Beoordelingen voor dit product
Een prachtige decoratie voor Halloween
Une superbe déco pour Halloween
Het mooie Minnie-pompoenhuis licht op 😍 (neem een stroomadapter mee, want deze wordt geleverd met een USB-kabel). Veel mooie details: het spinnetje dat aan de hoed hangt, de strikjes van Minnie voor de ramen... Ik ben erg blij met mijn aankoop. En zoals gewoonlijk een zeer snelle en zorgvuldige verzending ⭐️⭐️⭐️
La jolie maison citrouille Minnie s'illumine 😍 (prévoir un adaptateur secteur car elle est livrée avec un câble USB). Plein de jolis détails : la petite araignée suspendue au chapeau, les nœuds de Minnie aux fenêtres... Je suis très contente de mon achat. Et comme d'habitude envoi très rapide et soigné ⭐️⭐️⭐️
Een prachtige decoratie voor Halloween
Het mooie Minnie-pompoenhuis licht op 😍 (neem een stroomadapter mee, want deze wordt geleverd met een USB-kabel). Veel mooie details: het spinnetje dat aan de hoed hangt, de strikjes van Minnie voor de ramen... Ik ben erg blij met mijn aankoop. En zoals gewoonlijk een zeer snelle en zorgvuldige verzending ⭐️⭐️⭐️
Porseleinen beeldje
Figurine en porcelaine
Ik ben dol op dit Halloween-dorpsidee. Ik ben erg blij met mijn aankoop, vooral omdat deze in de uitverkoop was. Let op: dit is porselein.
J'adore cette idée de village d'halloween. Je suis très contente de mon achat surtout qu'elle était en promotion. Attention il s'agit de porcelaine.
Porseleinen beeldje
Ik ben dol op dit Halloween-dorpsidee. Ik ben erg blij met mijn aankoop, vooral omdat deze in de uitverkoop was. Let op: dit is porselein.
Gerelateerde producten
12,90€
15,90€
79,90€
89,90€
109,00€
149,00€
34,90€
29,90€
39,90€
14,90€
19,90€