- WonderCity
-
MICKEY PUMPKIN HERENHUIS - DISNEY DORP MICKEY PUMPKIN HERENHUIS...
Mickey Pumpkin Herenhuis - Disney Dorp
119,90€
Geleverd tussen donderdag 10/04 en dinsdag 15/04/2025
Gratis retourneren gedurende 30 dagen Zie meer
Mickey zal je iets lekkers te eten geven als je brave genoeg bent om zijn haunted mansion te bezoeken. Halloween geesten en geesten zullen het niet kunnen weerstaan!
Handgemaakt
Verlicht
USB-adapter meegeleverd
Materiaal: porselein
Hoogte: 17,5 cm
Breedte : 16 cm
Lengte : 15 cm
© Disney Dept.56
- Thema's : Mickey, Minnie, Pluto, Goofy , Halloween , Kerstmis , Disney- kerstmis
- Referentie: 6009780
- EAN : 0028399304882
Door dit product te kopen, verzamelt u 1,52 € op uw loyaliteitskaart.
Beoordelingen
Gemiddelde beoordeling
5 / 5
2 Beoordelingen voor dit product
Halloween
Halloween
Te schattig voor mijn Halloween-dorp, opgetogen. Zeer professionele site, nooit een probleem, perfect
Trop mignon pour mon village halloween, ravie. Site très pro, jamais de souci parfait
Halloween
Te schattig voor mijn Halloween-dorp, opgetogen. Zeer professionele site, nooit een probleem, perfect
Perfect klein pompoenhuis
Petite maison de citrouille parfaite
Het huis en de details zijn goed ontworpen. Het licht binnenin geeft het een warme, griezelige gloed. Ik hou van het accent van de gebroken glazen ramen, waardoor het echt spookachtig wordt. ik raad aan
La maison et les détails sont bien conçus. La lumière à l’intérieur lui donne une lueur chaleureuse et étrange. J'adore l'accent des fenêtres en verre brisées qui le rendent vraiment fantomatique. je recommande
Perfect klein pompoenhuis
Het huis en de details zijn goed ontworpen. Het licht binnenin geeft het een warme, griezelige gloed. Ik hou van het accent van de gebroken glazen ramen, waardoor het echt spookachtig wordt. ik raad aan
Gerelateerde producten
49,90€
74,90€

15,90€
25,90€
24,90€
29,90€